chestnuts roasting on an open fire

Imorrn smäller det! LUCIA people. Känner mig inte jätte taggad just nu eftersom man lätt kan må illa och svimma pga värmen och jag är väldigt känslig i vanliga fall också. Och så lägger vi på magont och huvudvärk på det, så har vi en garnterat hemsk dag framför oss. Vi ska ha uppsjungning halv nio i aulan och eftersom man ska vara fin, så får jag lida pin och gå upp bajs tidigt så jag inte kommer för sent.

Var på gränby med mina päron (Haha, jag hatar det uttrycket. Varför just päron?) och införskaffade vättskeersättningstabletter, vita tights, vita strumpor, ipren, lingongrova, skivbar leverpastej, drickyohgurt och jullklappar till syrran. Tack och hej leverpastej!

Tumblr_lvlshle6tq1qjlwh3o1_500_largeTumblr_lvvdnjvgav1qzybmvo1_500_large_largeTumblr_lw3m44ncuh1qjscedo1_500_largeTumblr_lvo0cuj1rg1qbbisao1_500_large

Älskar stickade, stora, varma tröjooor!

Men omg nu börjar the big bang theory, gotta go vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0