hemmaaa-a-a-aaaa (tänk er melodin från hemma reklamen)

Sjuk, sur, pissed, irriterad, tjurig - ja, you name it! Jag är helt enkelt inte den människan som är gjord för att vara hemma, spenderar hellre mina dagar i skolan med vänner än ensam även om jag slipper lektioner.

Missade showrepet på dansstudion igår och det känns ju inte direkt strålade, om man säger så. Men jag tror jag överlever, tror jag. (fin mening)

Gårdagens mattelektions resultat:



Tog oss totalt femtio minuter att knåpa ihop denna bild, haha. Snäppet högre än dagisnivå om jag får säga det själv ;) Diggar gubbarna som föreställer (fv.) mig, Emma, Alex och Frida. Och kika in tomtan som sticker fram ur skorstenen.

Jaja, från oss alla till er alla: En riktigt god jul! .. i förväg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0