last friday night.

På grund av min oaktivitet denna vecka kände jag för att skriva världens fetaste inlägg som kompensation. Får se hur länge jag kommer känna för det, men tills dess kör jag på.

Jag känner ärligt talat inte någon sorts julstämmning! Är bara för trött för att bry mig atm. Har en tomte och en aventsljusstake på mitt rum, men det förändrar ju inte direkt någonting. Vill skeppa hem massa kläder och känna mig fin, men sure thing att jag ska vara pank just när jag verkligen behöver pengar. Måste även öka tempot på min julklappsshoppning, för som det ser ut just nu kommer bara två personer jag känner få paket på julafton. Men somsagt; jag orkar inte. Allt känns motigt, jobbig, tröttsamt, tråkigt osv.

Nu orkar jag inte skriva mer. Anser att jag bara dränker mig själv mer och mer i allt jobbigt ju mer och mer jag skriver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0