nobody knows, no one cares

Ber om ursäkt i förväg för detta inlägg men jag behöver avreagera mig.

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Har gått lucia idag. Inte nog med att man måste ha på sig spöket Labans nattlinne och en krans som kliar söder hela håret, nej, det är sjuttioelva grader varmt och ljusen tar upp allt syre så det är väldigt jobbigt att andas. Inte direkt min favorit sysselsättning alltså. Sedan ska man sjunga också. JAG vill bara inte vara där och DE SOM KOLLAR vill inte heller vara där. Jobbigt läge, jo vars. Men männsikor, kan ni inte bara hålla käft och genomlida allting även fast det är hemskt? Det är väl bättre än lektion iallafall? Nej men istället sitter folk och skrattar när personer tagit till sig modet att sjunga solo. Vem tror att du är? Har du rätt att förstöra för andra. Den som sjunger kanske har gått och oroat sig och mått dåligt i flera dagar innan (jag sjöng inte själv solo, men det är såå jävla respektlöst att jag blir sur ändå)

Aja, om man ser det positiva i det hela så svimmade jag inte, ramlade inte och hade bara magkramp på andra halvan av åttornas föreställning. Plus att vi fick ledigt från ALLA lektioner idag, så nu ska jag bara spendera eftermiddagen ätandes, med min lillasyster tills vi ska gå kvällens luciatåg. Punkt slut!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0