shit pommes hurru!

Åh vill bara få ut lite ilska och frustration, typ slå sönder en kudde och riva ett slott av kapplastavar. Men ibland kan man inte göra det första tänkbara, utan försöka va mer resonlig och sätta sig ner och plugga och dränka sina sorger i musik. Heeeeeeeejssssssssssaaaaaaaaaaaan.

Har skrivkramp, fast inte på riktigt, utan i hjärnan. Vet inte vad jag ska säga för att detta inte ska bli en emo-blogg med livets alla jobbiga tankar.. som om vi inte hade tillräckligt av det redan. Så sist men inte minst tänker jag informera er om att jag nu tänker kolla på massa bilder. Nu vet ni det! Hejdå kompis(ar), ha det fint!

Btw.. Munther biljetten är KIRRAAD! Katsching. Danke bitte schön, jag är er evigt tacksamma mamma och pappa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0