Sucker for love.

Motarbetad av hela världen. Utan att göra detta till ett depp-alla-världen-hatar-mig-inlägg, meeeeen varför funkar inte kameran. Inget roligt att blogga utan bilder ju. Och nej tack, mobilbilder. Som ni kanske förstått är jag inte på så bra humör, livet som tonåring asså.. Nej, men, tralalalaaaaaa, vad jobbit allting blev. Vill bara riva önder ett papper (funkar alltid förvånansvärt bra). Vet inte riktigt om jag har något att tillägga förutom att jag ska börja jobba olagligt så jag får pengar till en systemkamera, inte för att jag kommer göra det, men bara för att förtydliga att jag är sur (och hur mycket jag vill ha en systemkamera).

Staden härlig med stort H - Uppsala (i brist på bilder)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0