where am i supposed to go when it's dark outside

Idag mådde jag skitdåligt och mitt humör sprutade ut blixtar mot botten av livet. Vi skulle skriva dikter på svenskan (därv dages poetiska språk tralalaa) och jag hade varit borta de två senaste gångerna (när de gått igenom hur man skulle göra osv) så det gick väl SÅÅDÄÄÄR. Menmen, dxet enda posetiva med dagen är att det var julbord i skolan - muuummssssss!

Nu ska jag lyssna på linkin park för deras låtar är så fina när man mår dåligt. Speciellt leave out all the rest. Nu vet ni det. Kul liv. Får jag gå nu? haha, nej men taco heeej!

Oh nana, what's my name..
Postat av: Vendela

Såå... Det var inte kul att skriva dikt med mig???

2011-12-16 @ 08:37:28
URL: http://looveemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0