alla ska på avicii utom jag, för jag är pank.

Heeej!
Här i tvrummet visas det ice age och grejer. Jag och lillsyrran tjockar i oss godis, chips och läsk, och jag skrattar åt barnfilmen (ice age är faktiskt extremt underskattat, underhållningsvärdet är ju en miljon gånger bättre än det av någon mesig romantisk komedi).

Idag hade jag premiär för min nya, röda, stickade tröja och mina glasögon. Helt ok trevlig dag. Men annars har dagen flytit på med magont, illamående, huvudvärk och liknande saker, vilket sänkte allting till en dålig dag. Men sen höjde Emma, Malin, Hedda, Axel och andra vänner allting till en bra dag! Och nu har jag filmmys med min syster som jag faktiskt älskar, plus godis, plus en halvt klar halsduk som jag arbetar på.

Nivet hur man alltid ser ut som en fotomodell på bilder tagna underifrån, men jag orkar inte annat just nu huhu:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0