du måste va blind för du kan inte se, när löven faller ner, hur ful jag är.

Åh Breaking Dawn pt1 levde verkligen gott och väl upp till mina förväntningar! Den var helt underbart spännande och bra på alla sätt, men det blir ju alltid lite jobbigt när man inser att det är ett helt år kvar tills sista delen kommer ut. Då blir det ju vampyr (och varulvs) krig och grejer... Men sen så är det ju jobbigt med alla sista filmer ur serier man älskar, vad ska man nu ha att se fram emot? Jag vet vad jag har att se fram emot iallafall:

1. 23 mars 2012 - Hungerspelen (tycker dock inte att varken Katniss eller Peeta passar i sina roller, men de är säkert duktiga skådespelare och så)

2. (toligtvis) 14 april 2012 - Titanic 3D. För att göra det tydligt så säger jag bara att jag kan ca 99% av replikerna i en tre timmar lång film... så ja, jag har sett den ett ANTAL gånger. Plus att den som någon gång tagit en närmare titt på mitt rum nog förstår hur enorm min besatthet är.

Plus att jag vill se in time som går på bio just nu.. Jag har ju faktiskt en gratisbiljett.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0