we're soliders in a war, none of us are backing down.

Tjenis!
Jag har haft det såå gott i helgen! Igår åkte jag och tävlade i Hallstahammar, och hamnade på pallplats (av typ fyrtio personer) och är såklart jättenöjd eftersom jag inte ens hade ett nummer 50 minuter innan tävlingsstart. När de ropade upp mitt nummer på prisutdelningen blev jag så jävla chockad.. jag skulle ju inte ens ha tävlat från början? fy faro! Gruppen gick det däremot inte så bra för resultat-mässigt, men det var ju första tävlingen och alla var inte där så vi var glada ändå.

Igårkväll åt vi gomiddag med familjen+farmor för att fira en födelsedag, och sedan blidde det tv-tittande för hela slanten. Jag somnade jätte sent med tanke på att jag gick upp tidigt innan tävlingen, och sedan väcktes jag tidigt av mamma och Alva, så jag var helt död.

Förmiddagen tillbringade vi på fågelsången, och senare gränby centrum. Shoppade kläder till pappa nämligen! (en ganska sällsynt aktivitet annars)



Tjockis-spegel med emma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0