6765 bokstäver senare..

Yeah skrev klart version nummer ett av min novell, 4 sidor, 6765 tecken.. lite för lång helt enkelt. Kommer få jobba redigt med den i skolan för att få den lagom lång, men nu är jag mest glad att jag är klar!

Om ni är intresserade av vad den handlar om, så är jag rädd att jag måste krossa alla era förväntningar (om ni nu hade några).  Jag är verkligen inte nöjd med slutet, men den handlar kort sagt om en liten pojke som har det dåligt hemma (pappa = alkoholist, mamma  = allmänt dum) sen händer massa saker och tillslut träffar han en gammal tant som tar hand om honom och hans syster. Happy ending! :) (synd bara att det suger)

Idag känner jag att jag även skulle vilja diskutera vissa elever på vår skola. Jag blir bara så grymt glad ibland när folk har så bra humor. Hur störda, taskiga och mobbande de än kan vara, så räcker det ibland bara med att sitta och kolla på dem så börjar man garva. HUMOR, HUMOR, HUMOR! ;) ahahaha, nu blev jag helt plötsligt på väldigt bra humör. Keep going människor!

Fler modellbilder, just for you! ;)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0