Du är precis som alla andra; en jubel idiot i sitt bästa skick.

Hej! Jag har haft en helt ok dag idag. Hade hemkunskap heeela eftermiddagen (först "vanlig" hk och därefter på kulturtiden). Jag, lindus och brallan lagade "jättegod" lax (och stänkte diskvatten på varandra) och sen gjorde jag och frida (och petrus i början, sen var hon tvungen att åka bort) vitlöksbröd, en sallad och carbonara på kulturen. Vi misslyckades totalt och läraren påstod att om vi skulle lagat mat tillsammans hemma hade vi tydligen bränt upp vårat kök.. skoj! ;)  Fast det var inte vårt fel... Vi var ju bara två (fast vi fick hjälp av andra dåå) och alla andra var cirkus fyra. Dubbelt upp för oss alltså! Vi fick stå och diska en halvtimme efter det att vi slutade... roligt värre (fast vi hade faktiskt ändå ganska kul).

Aja, sedan tog jag en fika och en snabbrunda i ett par affärer med min moder, och nu sitter jag här och ska plugga det senaste till morgondagens PROV.

Delar av kulturtidsmaten, efterrätt och allting ;) najs med mobilbilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0