hon dansar med ammunition i blicken

Hejhej kompis! Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag tränade i nästan fyra timmar igårkväll, så klockan var hyfsat mycket bär jag kom hem.. Imorse snoozade jag utan snoozen på, men jag hann duscha och allt detdär ändå! Idag var en halvstudiedag, så vi slutade 11.35, så jag gick och åt lunch (blodpudding) i matan fast de flesta drog hem.. Men gratis är gott! Sen drog jag och Amanda till Fyrisskolan där vi hade dansuppvisning. Det gick ganska dåligt, men jorden går inte under för det, jag kände ändå typ ingen som var där.

Kollar på tv.. Vet faktiskt inte vilket skitprogram jag ser på, men det är hemskt! De äter en "delikatess"-ost som det är larver i.. och det är meningen. Dom ba: "Mmm.. känner ni smaken när larverna krossas i munnen" Oh fyfan, kommer tillbaka snart, ska bara gå och spy först.

Bamboo Linne Spiritual SvBamboo Linne Feathers VitTygkasse Laying cross




Magtee vit Triangle plainCiatré MistressCiaté 3am girl

Inget superfiint, men jag vill köpa allt. Är shoppingsjuk! Tur att jag inte har pengar till att handla allt i hela världen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0