how do i breathe?

Fick absolut blackout när jag satt och skrev min novell på svenskan. Vad är det ens jag skriver? Förvirrad som in i helvete, och tänkte därför göra som vår lärare råder oss till: Sätta mig och skriva på något annat en liten stund..

Sådär lagom rolig dag i skolan. Skulle haft sovmorgon till 10.20 (lektionen innan var inställd) men då hade jag istället kör, så det spelade ingen roll. Sen hade vi kemiprov vilket inte gick så bra... Jaja, sen flöt dagen bara på i en blandning av magont, illamående och skratt.

Sen tog jag och syrran bussen ner på stan och gick på bilblan och provade skor åt henne. Det var min ytterst intressanta dag.. NU: Back to work (novellen)





modellbilder osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0