men säg mig när blev jag för stor för att vara mig själv?

Åhhh! Helt underbar dag igår! Var på twilight fan event i stockholm med My, Bahar, Emma, Linda, Clara, Matilda och Cornelia. Tog tåget efter lunch och sedan tunnelbanan till självaste hovet. Det var helt kneeeiz, mycket folk, men ganska torr publik när det var artister. Fast så fort det var ett klipp från filmen, eller när Robert Pattinsson och Ashley Greene kom ut blev alla helt galna och skrek för kung och fosterland. Tillslut hade jag nästan ingen röst kvar, stackars Ulrik som var allra sist när alla antingen gick eller hade tappat rösten.

Tog massor av bilder och filmade lite artister, men USB-kabeln har tyvärr sprungit bort.. 

Här är iallafall favoriterna från igår: Ashley, Rob, Ulrik, Mange makers och Oleg (fast Oleg var ingen favorit, han sög och jag hatar elektropop av hela mitt hjärta).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0