såg du hur jag kände, såg du hur jag vände? väldigt kär/obegripligt ensam.

Tjänare kompis! Jag är trött... jättetrött!! Har träning med gruppen idag, vet faktiskt inte om jag orkar.. Fast jo, jag klarar nog av det ändå.

Vet inte vad jag ska skriva. För en gångs skull har jag varken lust att prata eller skriva något alls.. VAD HAR HÄNT MED MIG?? ;) Skönt för min familj blir det väl iallafall, antar jag, jag brukar ju inte direkt vara tyst så ofta i vanliga fall.

Ja jag kan berätta för er vad jag gör när jag är hemma.. intressant (ironisk). Antingen pratar jag om något helt random och meningsöst, är ironisk, retar mamma eller pappa, sjunger det fulaste jag kan, gör roliga ljud, skapar egna melodier, sjunger Håkan Hellström låtar, tränar på den snabba delen i kom igen lena (jazzhuset e fullt av trix, o coca cola... hahah), "rappar" till eminems låtar osvosv.

Vilken pain in the ass jag är! Har inte insett det än, förän jag skrev ner detta. Herregud! Varför har de inte slängt ut mig hemifrån än? Haha förlåt mamma, förlåt pappa... Jag skulle vilja säga att jag ska försöka förbättra mig, men det är fult att ljuga så jag håller mig nog borta från det.



28 augusti, salamässan. Superduper minnesvärd dag med My!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0