dansa med vapen

Mötte upp syster på skolan när vi slutade, och gick till farmor. Där åt jag ett ton våfflor, kollade på tv och stickade (Hej jag heter Berit, jag är 50 år gammal och stickar gärna på min fritid.)

Ikväll ska jag läsa, läsa och åter läsa ur min - enligt mig - hemskt långtråkiga 1800-talsbok som ska vara färdigläst imorgon. Lucky me att jag inte väntade till sista dagen... eller?

Huur soom heeelst, jag måste draa nu. Totaldissar er mina bloggläsare ;) Tack för mig, fred UT!



Nejmen GUD så vackert! Har aldig tidigare skådat något så älskligt... (jag driver med er, ironi människor... hoppas ni förstår att ca hälften av allt jag säger, okej skriver, här på bloggen är med ironi i rösten, okej tangentbordet, så ta det med en nypa salt då och då!)

Btw, mitt högra öga (det till vänster på bilden) är annorlunda än mitt vänstra när jag ler. SER NI? Sådana ilands-problem jag har..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0