for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.

Ja, jag hatar min rubrik för just nu är jag redigt ARG.

1. Orienteringen gick käpprätt åt helvete.. tur att jag hade massa klasskamrater (och då menar jag verkligen massa! vi gick typ femton stycken tillsammans mellan den tredje och näst sista kontrollen) och ett rejält glatt humör. Jag blev inte deprimerad på riktigt förän vi tagit oss igenom hälften ungerfär. Och efter det sjöng vi sånger om livet, döden och andra filosofiska saker.

Vi tog oss iallafall igenom banan, stämplade alla kontroller och vi kämpade (någolunda, man kan ju inte direkt springa ändå när det är jättetät skog), så ingen kan iallafall påstå att vi bara satt med tummen i fickan.

2. De la ut våra personliga bilder (egenfotona) i skolkatalogen. Jättekul, eftersom jag fick en skattattack under allting så jag ser ut som en åsna.. Ohyeah nu vet hela skolan om hur man INTE ska se ut om man vill va fin.

Sådär lagom pigga, seriösa, i princip osminkade bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0