jag har alltid vetat att du inte skulle stanna

Helt OK dag idag. Satt och körde wordfued (massor med kärlek till det) mot klasskamraterna mest hela tiden. FUNFUNFUN (It's friidaay friidaay..). Sen blev det ner på stan med bahar, vi åt 'mellis' på bk, men nu blir jag helt plötsligt jättesugen på kebab av någon anledning. Älskar att äta på kebab-house. Vi gick alltid dit när vi var små (och när vi var stora för den delen) och delade på enorma tallrikar, stuffed with kebab och ton av vit sås. Sen gick livet utför och vi började gå på bk istället...  ;)

Tveksam på hur jag ska spendera mina pengar är jag också.. När man har det trytet kan man ju inte få allt man vill ha. Usch, vad det är irriterande! Jag känner att jag har typ en tröja och ett par jeans som faktiskt är fina. Och juste mina skor såklart, de gillar jag också... Älskar mina converse (svarta, vita, rosa och typ söndriga-fejk-korta vita) och mina stövlar (dem med nitar och fick ett par med snörning i onsdags av mina föräldrar TACK MAMMOPAPPO!).

Dessutom ringde farmor mig idag och berättade att hon ska börja sticka ett par svarta raggsocker med flätor längs skaftet, precis som jag önskat mig. Så just det känns ju allt annat än dåligt.. Speciellt eftersom jag bär raggisar ca 364,9 dagar om året (hade t.o.m med ett par till italien.. i Augusti)

Nej nu är det slut på det roliga. Unnade mig att skriva ett rörigt, ganska innehållslöst inlägg bara, men nu ska jag ta tummen ur fickan och skriva lite av min engelska uppsats om Thomas Lefroy (Jane Austens boyfriend-ish, asså de var kära, men kunde inte gifta sig i slutändan).

100 procent bildbrist, JAG SER LÄÄSKIG UT HAHA, men det får duga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0