adjö

Det här är de la sista vi hörs tills dess jag återvänder från Finland. Så förvänta er inga uppdateringar de närmsta dagarna, tills på tisdag. Då, däremot, får ni toppa toppen av höga förväntningar. Mount Everest-höga förväntningar. Ni lär äntligen falla ner och svimma av besvikelse, men jag bjuder på den! Bara för att jag kan liksom. Hur som haver. Jag köpte I taket lyser stjärnorna på bok idag. Köpt och läst i ett svep ska jag säga! Den var faktiskt bättre än filmen (som alla böcker är) och jag grät trettio sidor i sträck, plus lite smått här och var. Rekommenderas starkt till er som inte sett filmen eller läst den! Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga. Ni får ha det så bra så ses vi på tisdag! Eller ja, vi ses väl inte direkt, men men. Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0