Glad påsk



Glad påsk på er! Idag är det påskafton vilket innebär att man måste ge ge mig mat eller godis för att jag ska vara nöjd. Det lär antagligen också bli en ganska invecklad påskäggsjakt a la familjen Karlsson. Nej nej, vi kör inte på skattkartor eller något sådant, utan satsar (eller ja, mamma och pappa måste ju komma på och organisera allting) med olika delmoment och etapper fram till att få veta vart äggen finns. Spaceat värre, men traditioner är traditioner och även om jag kanske är lite för gammal för såna saker, så kan jag ju alltid skylla på att jag har min lilla syster om jag inte vill erkänna att det faktiskt är väldigt kul. Hoppas att ni får en härlig dag med nära och kära, samt att ni får en ordentlig godishög att stoppa huvudet i. Som en struts ungerfär, om ni undrade hur jag menade med stoppa-huvudet-saken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0