John Mayer



Hej! Det blir inte värsta bibellånga inlägget idag. Tillskillnad från annars typ. Nu är ni varnade. Vakna - duscha - förmiddag i skolan - fotografering med teknikåttan deltagare - håltimme med fotbollsspel - tyskaprov - so - slut - secondhand shopping med Emma (kom hem tomhänt, men Emma hittade saker!). And so the day rolled (and det är så man säger det på engelska också, jag vet). Nu lyssnar jag på John Mayer musik och ba njuter av tystnaden i lägenheten, för ikväll blir det fest. Sjuttiosju-års-firande närmare sagt, party, wheeeyhoo. Nej men jag gillar att vara hemma, jag är i en sån period nu helt enkelt. Och det kommer att bli en jättemysig kväll allt som allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0