men jag vet allt om dig, för du har varit min



Det är helt sjukt hur kallt det är ute, om man jämför med förra året alltså. 18 april 2011 satt jag i stadsparken och åt jordgubbarna på bilden ovan, en solig och varm eftermiddag. Idag är det den 27e och det är äntligen PÅ VÄG att bli varmare.

Hallå vänner! Hur mås det? Jo tack själv, jag mår bra. Jag är lite trött, men jag ska sätta mig att spela lite gitarr innan jag går och lägger mig. Laddar upp inför skvalborg imorgon, nejdå, jag är inte sån. Det har blitt lite fööör stor grej, det här med valborg i Uppsala. Folk är ju stupfulla innan forsränningen ens börjat på förmiddagen. Men hur som helst. Har kikat in lite kläder på internet, men jag tror inte det  är något speciellt sådär jag vill ha. Annars lyssnar jag på John Mayer och ba njuuuter. Dagen flöt på bra, inget speciellt jobbig i lektions-väg och efter skolan gick jag till doktorn. Det var ju dock inte speciellt kul, men det var för den goda sakens skull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0