Titanic



Idag gick jag upp tidigt, åt frukost duschade mig snabbt och fixade mig. Sedan fastnade jag framför tvn en stund innan jag gick för att möta Bahar. Vi åkte ner på stan och kollade på  Titanic i 3D, något jag väntat på i cirkus tre år. Jag blev lite besviken på 3D effekterna - de märktes knappt - men filmen är ju så grymt bra och bara att se den på en stor bioskärm är ju en upplevelse försig. För er som inte känner mig inpå köttet så vill jag bara informera er om att jag är ungefär världens störst fan av titanic, både filmen och självaste händelsen. Jag har 4-disc "Ultimate collectors edition" på filmen och i mitt rum har jag bland annat en titanic värmeljushållare, anteckningsbok, två böcker om skeppet, flera tavlor, ett foto på familjen på en fejkkopia av landgången till titanic när vi "går på" båten och även en fejk kopia av halsbandet Le cour de la meer (min stavning på franska alltså, gryyymt) som dem pratar om i filmen. Allt köpt för ett par år sedan när jag var mitt inne i mitt djupaste nörderi (åh vad töntig jag var, hahah). Nu efteråt förstår inte jag heller varför en elvaårig Elsa var så intresserad av detta uråldriga skepp, men men, jag  var iallafall ingen tvspels-nörd och det är ju en bedrift i sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0