han var den som sov på saken kanske lite allt för länge, levde kvar där utan bön




Har precis tryckt i mig delar av min frukost. Resten ska jag fixa NUUUUUUUUUUUUU. Riktigt oskön dag idag. Ska packa resväskan och plugga till två prov, samt skriva på min svenska berättelse innan jag åker till Finland. Städa rummet ska jag hinna med också, "hur ska detta gå till?" tänker ni säket (inte) nu. Men tiden går ju bara snabbt om man har kul, så jag kommer ha jätte mycket tid på mig om inte resväskan börjar prata spanska med mig helt plötsligt och bara får mig att skratta. Men hur är oddsen för det liksom? May the odds be ever in your favor  - ett internskämt mellan mig och alla som är insatta på dethär med hungerspelen. Skitkul Elsa, skitkul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0