Everybody wants happiness, no one wants pain, but you can't have a rainbow without little rain.


Godmorgon världen! Insåg nyss att jag inte har tjatat ut er om allt jag åstadkom igårkväll... Vill ni veta? Näha, okej, vi säger väl så då :'(
.
.
.
.
tystnad...
.
.
.
.
tystare...
.
.
.
.
tystast...
.
.
.
.
.
.
Neeeeeeeeeeeeej, självklart ska jag berätta. Jag var ensam hemma med min syster så vi gick till närmaste pizzeria och köpte en hawaii, vilket inte var positivt, eftersom jag HATAR annanas. Sedan skapade jag en ny kategori här på bloggen, nämligen en collage-kategori. Skoj! Och juste, jag gjorde lite förändringar i designen nu i veckan, men jag ska vänta lite med att sätta i en ny header (pga fantasibrist)

Nej men nu måste jag gå. jag ska bla åka skridskor i skolan idag och jag har även andra saker jag måste packa och fixa. Fred ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0