Mobilbloggning

Mobilbloggar för första gången sen 1800-talet ungefär. Väldig skönt och smidigt att inte behöva bråka med vår tröga dator. Men hursomhelst "Jaa, hur mår Elsa då?" undrar ni säkert, och jag ska meddela att Stockholms trippen gick kanon, men nu på kvällen känner jag hur mitt immunförsvar faller sönder under attack av otäcka bakterier. Typ som i sagan om ringen när de onda attackerar Minas Tirith (stavning). Intressant. Om ni har funderingar över punkt-inlägget nedan, så neej, det var inte ett allt-suger-fml-inlägg, utan ett test för att se att det funkar att blogga just från mobilen, som föriövrigt faktiskt har bestämt sig för att bli ihop med mitt minneskort igen, så nu kan jag BÅDE ta bilder, spela spel och lyssna på musik på telefonen - SCORE! Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0