Siktade mot molnen, hamnade i sanningen

Är det verkligen söndag redan? Åh herregud. Duktig som jag är har jag skjutit bort allt skolrelaterat hela långa lovet, så nu har jag allt kvar. Tur att vi har en ganska redig sovmorgon imorgon iallafall, så jag slipper gå till skolan trött och nedgången första dagen efter lovet liksom. Jo, jag har en tendens att eftelikna en sur bulldogg när jag fastnar med blicken - vilket jag alltid gör när jag är trött - så det försöker jag undvika genom det magiska påfundet  s ö m n. Nu ska jag slå mig ner vid skrivbordet med lite awesome musik i lurarna, ignorera världen och läsa ur några skolböcker. Kram!

Några gamla men ganska underbara låtar:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0