Hemskheter

God morgon/förmiddag/lunch - eller kanske till och med kväll om ni inte läser detta innan dess! Idag räknas TEKNINSKT SÄTT inte som sportlov i the life as a dancer, idag har jag nämligen träning med laget. Ska blir riktigt kul eftersom vi för tillfället förbättrar våran tävlingskoreografi ganska redigt. Det är väl la kul fakta för er att veta.. mjo. Hur-som-helst, måste bara uttryck mina känslor över melodifestivalen igår, det går snabbt jag lovar: ALCMNDREWCFKDMCANRPPÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKDNXEKWNDKWDXMLOEKXDLWMXDMEWCMKDCRNCNR.

Åh, det är ju bara pinsamt att brun utan sol Björn lcykas ta sig till final. Tack svenska folket, jag älskar er också! (inte). Okej jag är medveten om att de flesta nog röstade på honom pga att han är det man skrattar åt, skämtar om, gör sig dum över osv. Men det finns någon sorts gräns. Dissen på den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0