Dagen(s)

Usch och fy, jag är såhäääär trööt på allt och alla. Det är aldrig någon höjdare med skola, men så länge man inte har några läxor och prov är det bara som i ett koma under dagen och sedan blir det bra på kvällen. Men vet ni vad? Förtrollningen är bruten, för när jag inte är i skolan måste jag göra läxor, plugga, äta, fixa, städa rummet, träna, oroa mig om vad jag ska ha på mig nästa dag osv. På det tillkommer människor som är så jobbiga (nej jag pratar inte om min familj, haha, dom är faktiskt bra) att jag bara åka med en tillbaks i tiden med en tidsmaskin och förstöra varenda torn av kapla-stavar de någonsin byggt... och BABABAAAAAAM så har du en stor fet hög med skit.
-
Jag brukar inte vilja skriva sånahär "fml-inlägg" (eller ens nämna ordet fml om det inte är i ett skämt) och jag känner mig ganska patetisk som gör det, men jag behöver få ur mig det på något sett och eftersom jag inte vill bli betraktad som skolans byfåne låter jag det gå ut över min blogg istället. Förstår ni mitt resonemang?



[kavaj/H&M - spetsblus/monki - halsring/vila]
Svarta crocker jeans och vita converse på det! Tänkte köra slarvig bulle och röda smooch läppar, men det han jag inte med imorse så det fick va.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0