Naive - the kooks


Hej mina fina! Det var inte igår det.. Usch, jag vet faktiskt inte vart jag ska börja detta blivande apkorta (inte) inlägg. Jag har nämligen haft fullt upp med livet. Bland annat har jag varit i Norrland på ledarutbildning heeeeeeeela helgen och nu är jag hemma för första gången sedan fredag morgon. Mitt huvud bara - boooom boom booom boom, untz untz untz - och mina ögon envisas med att stängas var och varannan minut, men det har varit lite glest med sömn under dygnen borta.
-
Jag insåg nyss att jag inte orkar fortsätta detta inlägg längre, jag ska helt enkelt bara gå och skölja ur hårinpackningen och sen sova. Pussar, kramar och allt därtill! Jag återkommer imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0