No more waistin' time, you can't wait for life.

Kvällen är snart slut och  jag ska somna efter en braaaaa men lång dag. Först letade vi efter ett par vita, låga converse i strl 5½ på bokstavligen hela gränby. De fanns dock bara i andra färger eller andra storlekar så det fick vara. Fick iallafall med mig lite träningkläder hem. Efter det begav jag mig till kyrkan där jag äntligen fick vara med underbara Bahar och även träffa några andra. Runt sex åkte jag hem och lagade meze med pappa och min syster. Hur gott som helst, trots att det tog sin lilla tid att göra allting, då det består av många små rätter och röror.
-
Resten av kvällen tillbringades framför tvn med äckligt roliga, flummiga the big bang theory, vänner och that 70's show, och actionserien 24 som avslut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0