Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn, för Vasastan är som Chinatown.

Anonym om Staiway to heaven.:
Kan inte du lägga upp bilder på ditt rum?
Svar: Självklart, har dock inte några bilder just nu, men kan ta det ikväll och lägga upp dem senare!
-
Anonym
om Åh nej, nu ser du mig. Jag måste rota i väskan efter mod.:
Har du färgat håret för du ser väldigt blond ut här. Är ditt hår naturligt lockigt?
Svar: Nej, jag har faktiskt aldrig färgat mitt hår, men färgen är mycket brunare på vintern än det är på sommaren. Och nja, alltså det är mitt naturliga hår på bilden men det var en lite extra lockig dag. Annars brukar jag inte platta håret, förutom luggen, till vardags och då ser det ändå platt ut.
-
Kul att ni kommenterar lite annat än reklan för era egna bloggar, det uppskattas, fortsätt så! Hur som helst sitter jag med hårinpackning i håret. Ska skölja ur den om ca en halvtimme, då jag brukar låta den vara i längre än de fem minutrarna som står på förpacknignen. Det blir helt klart bättre då! Snart ska jag dra mig ut i köker och trilla köttbullar, men först ska jag bara stänga av datorn och chilla galet (haha, hatar uttrycket) till Håkan Hellström-musik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0