I'm just trying to love you.

Det var en lång paus, det. Jag mår redan lite bättre psykiskt, är dock tre/fyra snäpp närmare botten på den fysiska sidan. Imorse vaknade jag halv sex (kom igeeeeeeeeeeen det är ju lördag, jag vill sova längeeee) av att jag mådde så äckligt illa som man bara kan göra, plus att jag hade ont i magen och kallsvettades. Så jag gick upp, tog en ipren, gjorde två köttbullemackor och drog ett glas mjölk följt av ett med vatten. Sedan låg jag bara, halvdeckad, på soffan i tvrummet och lyssnade på musik på min ipod. Kanske lite överdetaljerad beskrivning, men jag har ju inget bättre för mig för jag väntar på att min ipod ska avsluta sin efterlängtade uppdatering, men det lär ta ett tag... Underbar låt här under, dock alldeles FÖR kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0