You're a lover of the wild and a joker of the heart.



Tankegång när jag tar bilder; "Okej Elsa, samla ihop dig, var seriös." "Åh NEJ jag klarar inte av detta, haha." "Aja, det är bara att ge upp." vilket resulterar i en seriös bild, en där jag pressar tillbaks en skrattattack och x antal mer eller mindre hemska, oseriösa bilder.

Åh, datorn har psykbryt! Troligtvis är det på grund av att jag råkat trycka på 'undock'-knappen åtskilliga gånger, men jag fattar egentligen inte vad det innebär att undocka en dator, så vem vet om min teori stämmer. Idag har jag i alla fall varit på stan med Bahar och även i hennes hem. Fick magen fylld med hamburgermeny och en kavaj köpt. Riktigt bra dag! Vi ses imorgon *hjärta*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0