120726

Avbokade nyss dagens spinningpass, avbokade nyss mina vänner. Idag ska jag alltså umgås med värktabletter och gitarren - igen. Kanske på min höjd tar en titt i några affärer, på stan eller gränby, vem vet. Dessa dagar ger mig i alla fall tid att vara nostalgisk och djup, fundera över livet och blablabla. Det är tydligen viktigt när man är  en tvivlande, vilsen tonåring. Enligt de vuxna. Känner mig bitter - som en vuxen. Jag är helt enkelt dålig på att vara optimistisk och inte klaga. Ganska mycket väldigt dålig, typ en stark fyra av fem. Jag kommer antagligen bli en såndär dum pensionär, som klagar på dagens ungdomar - inte någon snäll karamelltant. Åh, jag vill bli en karamelltant! Alla barn kommer hata mig annars. Kuliga tankar. Positiva tankar: 10 dagar till Italien, 15 dagar till klassträffen, 17 dagar till födelsedag, 18 dagar till Finland, typ 25 dagar till klassresan. Over and out.
Postat av: Anonym

hur gör du för att bli glad igen när du mår dåligt, allting verkar så lätt för dig, kan du inte skriva ett inlägg om olycklig kärlek och sånt? snälla

Svar: Det är så ironiskt att du tror det, jag är jätte dålig och långsint på alla sätt. Men, ja, självklart. Så fort jag hinner sätta mig och lägga redig tid på det! kram
elsakarlssons.blogg.se

2012-07-28 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0