fredagsmys

 
Vår dator är knasig, så jag måste använda den gamla datorn, som man inte kan ladda över bilder till. Therefore denna bild... haha. PUSS!
Ledsen för gårdagens megadepp. Hehe. Ännu en lagom hemsk morgon - jag är helt enkelt ingen morgonmännnska. Men jag trotsade gråt och obefintligt självförtroende och tog mig till fyrishov för ett morgondopp. Jag hade helt förträngt hur trött man blir av värmen där inne. Jag är faktiskt osäker på om jag verkligen skriver detta... Jag kanske har torkat bort. Om man nu kan göra det. Utöver dessa bragder har jag DIY'at den snygga cutout klänningen från topshop. Den som Lisa Olsson har på sig här. Ruskigt enkelt faktiskt - får visa er senare när datorn fungerar igen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0