230612

 
Just nu: Målar, lyssnar på musik, läser. På sängen.
Idag har jag hållit mig hemma, med myskläder god mat och min fina familj. Ganska gött ändå. Snodde åt mig en kvart av Emmas tid för ett telefonsamtal - första gången vi hunnit det sen hon åkte - något som gjorde mig lycklig. Sedan ville jag åka ut till gränby och fördriva min tid där. Men "alltid öppet" gäller tydligen inte på röda dagar. Midsommardagen liksom, som om någon bryr sig om den. Det är bara den långa bakfyllan efter festen och fyller ingen vidare funktion då man ändå är ledig på söndagar. Inte för att jag har sommarjobb, men man kan ju alltid låtsas. Men nu måste jag faktiskt ta tag i en nödsituation; val av biofilm. Rackarns bananer, spänningen stiger. Nej, men jag får väl avsluta här ändå. Ha det!
Postat av: din hemliga beundrare

Vad fin!!!!!!

Svar: Haha, tack så mycket!!
elsakarlssons.blogg.se

2012-06-24 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0