glad nationaldag



Jättefin guldklocka som tillhört min morfars farmor, om jag förstått det rätt. Den är inte exakt drömklockan från Michael Kors, men jag älskar den ändå, på ett helt annat sätt.
Min dag startades upp med frukost på Fågelsången med familjen och sedan kollade jag i affärer en stund och handlade lite nödvändigheter. Resten av dagen var jag superpeppad på att åka ner till stugan och bara ligga på gräsmattan och vila, men regnet ville inte detsamma. Så jag blev kvar hemma istället. Nationaldagen till ära har jag absolut inga andra plaer för dagen, jag behöver bara vila ut nu. Kul får man ha på sommarlovet, om exakt en vecka närmare bestämt. Bara tanken på att inte ha någonting att behöva göra, plugga, skriva, läsa osv - den gör mig sönderglad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0