just a regular kid at my crib

 
Så galet snygg alltså!
Snart ska jag börja laga mat, får se vad, men bara fantasin sätter gränser alltså. Sedan ska jag catcha the bus, ner till stan, köpa ett capo och promenera hem. Sedan kommer jag nog sitta och spela gitarr, helt überlycklig av capot, resten av dagen. Men först av allt ska jag lyssna ännu mer på Thomas Stenström, hans musik har varit - minst sagt - överdoserad i mina öron den senaste tiden, men det finns en anledning! Klick klick klick klick klick. Och sen vill jag bara tillägga att eftersom jag nu kan svara på kommentarer direkt i kommentarsfältet, kommer jag bara svara på frågor i Q/A och resten av kommentarerna i självaste inläggen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0