Mobilbloggning

Just nu sitter jag i bilkö på väg hem från Stockholm, närmare bestämt Gröna Lund, där vi tillbringade dagen med vänner. Väldigt mysigt! Dock fick jag inte möjlighet att åka insane - den var avstängd. Morr. Men allting är relativt, jag är mest glad att jag kunde åka. Igår mådde jag helt jävla (ursäkta svordomen) äckligt illamående. Plus att jag hade ont i magen. Kunde varken måla stugan eller åka på brygg-picknick med Bahar, vilket jag först tänkt göra. Morr igen. Och bilkön håller FORTFARANDE på. Fast jag tog en paus i skrivandet för att sjunga med i massa nrj-låtar innan vi bytte till de uppsalianska radiofrekvenserna. MORR, MORR, MORR (ÅT BILKÖER, ALLTSÅ). Är det katter som morrar förresten? Eller tigrar? Hundar? Det förblir ett mysterium... Ciao bellas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0