pizza

 
Jag vet att jag länkat denna låt - och Andreas Moe i allmänhet - ettusentjugofem gånger, men den är bara så himla fin. Och videon, asså mitt hjärta dunkar högt för detta.
Om sesådär fem minuter måste jag gå och ta ut min lunch ur ugnen. Billys pizza, mums (eller inte). Men jag överlever. Hitills har min dag gått åt till jobbiga tankar och ett jävla massa klinkande på gitarren. Ska ta en promenad och "rensa tankarna". Det har aldrig känts mindre lockande, men vad gör man inte för att både slippa träffa människor och sitta ensam hemma. Igår åt jag thaibuffe till lunch, sedan hängde jag med min best buddy pappa på hans stencoola jobb. Väldigt spännande, indeed. Nej, men jag hann avancera ytterligare några levels på Bubble shooter, och jag fick min önskelista skriven. Sedan satt vi inne och kollade på 24 innan vi åkte till gymmet ett tag. Sen somnade jag för sent, och vaknade för sent igen imorses.
Postat av: Anonym

världens finaste låt!!

Svar: ja visst? den går rakt in i hjärtat!!
elsakarlssons.blogg.se

2012-06-27 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0