onsdag (?)



Dagens projekt blir att färdigställa skisser, byta ut dem mot gamla och sätta upp dem ovanför sängen. Ledsen för tråkiga bilder, men karmeran är urladdad för tillfället! Inte har jag koll på veckodagarna heller. Kaoz mannen. Nej, men jag har för mig att det är onsdag, project runway var ju igår. Eller? Haha.
Igår tillbringade jag tid i stugan under dagen och tvättade väggar och tak. Sedan körde jag ett halvt pass och lite gym, mer orkade jag inte, haha. Jag var nämligen inte på topp (det är jag inte idag heller), varken psykiskt eller fysiskt. Djupt sagt. Men, men, som ni kanske förstod blev det inte så mycket av att kladda ner världen med YOLO citat. Istället läste jag en bok och åt potatisgratäng, paaaaaaaaaaaaartyyyyy. Sen så jag på sverige-frankrike och lekte bitter. Eller rättare sagt; jag VAR bitter, på riktigt. Är det meningen att jag ska vara stolt svensk nu, bara för att de vann en totalt oviktig match. Nej, det är jag inte. Men, men, från det till något bättre: Jag har köpt ett par nya träningsskor och tvivlar inte på att de är de bekvämaste skorna jag någonsin haft. Wunderschön. (Det betyder underbart på tyska, för ovetande. Så att ni inte fick för er att jag är terrorist eller något. Sko terrorist. Just kill 'em all, på fin amerikansk dialekt. Går det ens att vara skoterrorist?) HUR SOM HELST, nu ska jag överge er kära bloggläsare, livet kallar! (Hungern efter mer frukost kallar, rättare sagt)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0