vid protesfabrikens stängsel



Blev hemma idag igen. Lite smått nedgången och deppig, och kroppen är fortfarande ovillig att samarbeta. Vet inte riktigt om mina ben tar mig mot konfirmationsövernattning ikväll, eller om jag sover hemma, men det känns som att jag missat alltför många träffar under våren som det är. Jaja, hur som helst satt jag och och kollade igenom lite bilder från Polen och fick värsta flashbacken från när vi besökte koncentrationslägret Stutthof. Min mage bildar klumpar bara vid tanken på det och i halsen blir det sådär äckligt kliande och tjockt, som att gråten bara ska forsa ut i floder. Men om får chansen att besöka ett koncentrationsläger, så ska ni ta den, för det kan nog vara bland det mest givande någonsin, ska jag säga er vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0