Historien om en flicka, en fysik bok, musik, frustration och ett stundande prov...



Ja, som om inte rubriken förklarade min pressade situation, tänker jag meddela er att jag har ett fysikprov i morgon på optik, ljus, linser, reflektionsvinkel, infallsvinkel, prismor, spektrum, brytningsvinkel, optiska konstruktioner.. and the lista goes on like that. Som om man inte fick nog av sådana krångligheter under självaste skoldagarna.

Idag hade jag en sköööön måndag i skolan innan jag gick ned på stan, där jag satte mig på Hugos med Hedda och pluggade plus pratade. Riktigt mysigt alltså! Sedan missade jag bussen och valde att gå hem, och under den promenaden sjönk temperaturen till ungefär etthundra minusgrader.

Nu ska jag arbeta på min studieteknink och stänga av mobilen och så vidare, för att fokusera plugg till tusen! Ha're vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0