Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din



Jättegammal bild men, som sagt, kameran fungerar inte.

Heej kära vänner! Efter en lång, men hyfsat rolig skoldag, yrade jag runt med Emma på stan. Vi smällde i oss varsin räkmacka och köpte lite smått och gott, innan vi tillslut tog bussen hem. Nu har jag landat i fotöljen framför tv, och ba leeeveeer livet (alltså kollar på project runway). Tankarna snurrar runt på en annan planet, på en annan nivå och så vidare, jag känner mig jätte förvirrad men ganska glad. Och jag känner mig väldigt filosofisk, samt lite halvt euforisk, så jag överväger skarpt att sätta mig och skriva på en svenska skrivuppgift nu när jag har inspiration. Vi får se. Här ska jag iallfall inte spendera mina sista timmar av frihet innan mardrömmarnas era startar. Usch, äckliga människor har förföljt mina drömmar flera nätter i rad nu, och jag blir lika rädd varje gång... Adjö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0