Tänkte bara titta in och ursäkta för den d...

Tänkte bara titta in och ursäkta för den dåliga uppdateringen. Men de senaste dagarna har jag sprungit från en sak till en annan mest hela tiden. Dessutom har vi lite läxor och prov att plugga till. Dock har all prestationsångest jag någonsin känt, om skolan alltså, försvunnit och däri lite motivationen att plugga, men jag får tvinga mig till det lite ändå. Idag var vår svensk/tyska lärare borta så mitt i långa skoldagen fick vi en asball, megalång håltimme (timmAR i plural till och med) att tillbringa åt att hoppa runt biljardbordet och åstadkomma andra livsviktiga saker. Härligt! Nu ska jag duscha, borsta tänderna och få min en god natts sömn eftersom jag inte lär få det i morgon, då jag planerar att sova hos Bahar. Sov sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0