+ och -

+ Våren. Det är bara så gött att andas in lukten, se snön smälta och låta huden absorbera ett ton B-vitaminer.
+ Acro sport (hehe). Vi har fått hålla på med acrosport på idrotten och jag måste bara säga att det har varit bland det roligaste vi någonsin gjort på dem lektionerna!
+ Shorts med nitar. Så sjukt snyggt!
+ Storstäder. London, New York, Rom osv.
- Att bokstavligt talat varannan människa har en iphone, till och med tioåringarna i gruppen jag är ledare för (jag fick min första mobil när jag var tio, liksom. Och dom kan komma fram och bara: Åh jag hade en sån mobil innan jag fick min iphone) medan jag vandrar omkring med en ej fungerande gammal htc wildfire.
- Om man köper något jättefint på ginatricot och dagen efter har tio andra på skolan exakt samma plagg. Läxa: Köp inte saker på ginatricot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0