[Mobilbloggning]

[Mobilbloggning] Imorses gick jag upp med solen, ungefär. Min väckarklocka började nämligen pipa 06.25 - kom igen, liksom. Men det var inte hela världen, för jag hade tjugo sidor ur bibeln att läsa till konfan som började tio. Duktiga jag, spar allting till sista minuten. Ikväll har vi gäster så jag har fixat lite på mitt rum, samt snott åt mig en powernap innan de kom.

Igår var det strömavbrott hos de som lagar maten till vår skola, så alla fick sluta innan lunch. Då åkte jag ner till stan med Emma och åt kebab. Sedan satt vi och pratade och kollade igenom alla bra affärer. Jag fick med mig ett par skor och lite småsaker hem. Nöjd. Nu måste jag gå för att umgås med gästerna! Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0