och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sedan

Hej på er! De senaste dagarna har jag haft fullt upp, vilket resulterat i ännu en bloggtorka. Min blogg börjar likna Sahara numera. Men jag kämpar på närhelst jag kan, och ni verkar ju stanna kvar ändå. Om ni har någora önskemål, förslag på inlägg eller bara allmänna frågor, kan ni bara kommentera detta inlägget, eller vilket annat som helt för den delen.

Kort sammanfattning av helgen:
Lördag - Vaknade upp vid Emmas sida, gick hem på eftermiddagen och tillbringade sedan helgen hemma framför eurovision. Pissade på mig av lycka när hon vann, fan va gött (in the words of a göteborgare).
Söndag - Kortis blev långis, när jag och Emma skulle en halvdag till stockholm. Dubbelmissade tåg och kom hem helt utmattad runt sextiden för att sedan sitta utelåst i en hel timma, innan le pears (päron på els-franska, för er lite mer efterblivna) returned home.
Idag - Skolan med engelska redovisning, SO prov och dubbelinlämmning på svenskan - jobbig dag, destå skönare nu efteråt. *andas ut*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0